Αποστολές
Η παράδοση των προϊόντων που παραγγέλνεται από το e-shop γίνεται από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών «ΕΛΤΑ Courier», στην οποία η εταιρεία μας προωθεί τα ακριβή στοιχεία που δήλωσε ο καταναλωτής/ χρήστης για να είναι δυνατή η εκτέλεση της παραγγελίας. Τα προϊόντα μας αποστέλλονται συσκευασμένα και προστατευμένα, ώστε να μην υπάρχει δυνατότητα της παραμικρής ζημιάς.
Στην Ελλάδα:
– Οι παραγγελίες επιβαρύνονται με 3,00 ευρώ για έξοδα αποστολής.
– Για παραγγελίες άνω των 100,0 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.
– Για πληρωμή με αντικαταβολή ο καταναλωτής επιβαρύνεται επιπλέον με το ποσό 2,50 ευρώ για έξοδα αποστολής.
Στην Κύπρο:
– Για παράδοση παραγγελίας ανεξαρτήτου ποσού, επιπλέον χρέωση 22,00 ευρώ έξοδα αποστολής.
Στα Βαλκάνια- Μεσόγειος:
– Για παράδοση παραγγελίας ανεξαρτήτου ποσού, επιπλέον χρέωση 24,00 ευρώ έξοδα αποστολής.
Στην Ευρώπη:
– Για παράδοση παραγγελίας ανεξαρτήτου ποσού, επιπλέον χρέωση 35,00 ευρώ έξοδα αποστολής.
Στις ΗΠΑ, Καναδά, Αφρική, Ασία:
– Για παράδοση παραγγελίας ανεξαρτήτου ποσού, επιπλέον χρέωση 57,00 ευρώ έξοδα αποστολής.
Στην Ωκεανία (Αυστραλία, Ν.Ζηλανδία):
– Για παράδοση παραγγελίας ανεξαρτήτου ποσού, επιπλέον χρέωση 72,00 ευρώ έξοδα αποστολής.
Σημ.1: Όλες οι παραγγελίες πρέπει να εξοφληθούν πριν σταλούν.
Σημ.2: Η ιστοσελίδα διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής του ποσού των εξόδων αποστολής κατόπιν αλλαγής της τιμολογιακής πολιτικής της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.
Χρόνος παράδοσης
Η παράδοση των προϊόντων γίνεται μόνον στον αγοραστή αυτοπροσώπως. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται εντός 2 έως 6 εργασίμων ημερών και εξαρτάται από την ολοκλήρωση της παραγγελίας, την διαθεσιμότητα των προϊόντων, τον τόπο αποστολής και την επιβεβαίωση των στοιχείων του πελάτη.
Για αποστολή στην Κύπρο, η παραγγελία εκτελείται έως και 3 εργάσιμες ημέρες και εξαρτάται από την ολοκλήρωση της παραγγελίας, την διαθεσιμότητα των προϊόντων, τον τόπο αποστολής και την επιβεβαίωση των στοιχείων του πελάτη.
Για αποστολή στην υπόλοιπη Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο, η παραγγελία εκτελείται έως και 7 εργάσιμες ημέρες και εξαρτάται από την χώρα αποστολής και την χιλιομετρική απόσταση με αφετηρία την πόλη Θεσσαλονίκη στην Ελλάδα, την ολοκλήρωση της παραγγελίας, την διαθεσιμότητα των προϊόντων, τον τόπο αποστολής και την επιβεβαίωση των στοιχείων του πελάτη.
Η παραγγελία ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Α. Το προϊόν καθυστέρησε να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για την εύρεση λύσης.
Β. Το προϊόν έχει καταργηθεί ή βρίσκεται σε έλλειψη και δεν είναι διαθέσιμο. Η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για εύρεση εναλλακτικής λύσης.
Γ. Σε περιόδους ακραίων καιρικών συνθηκών ή απεργιών καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας δύναται να επηρεαστεί η εκτέλεση της παραγγελίας. Η εταιρεία μας θα επικοινωνεί με πελάτη εάν εξακολουθεί να επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Δ. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η επικοινωνία με τον πελάτη με οποιοδήποτε μέσο επειδή τα στοιχεία που καταχώρησε ο πελάτης είναι αναληθή.
Ε. Σε περίπτωση αποκλειστικής ευθύνης της συνεργαζόμενης εταιρεία ταχυμεταφορών «ΕΛΤΑ Courier», η οποία για αδιευκρίνιστους λόγους έχει καθυστερήσει την εκτέλεση της παραγγελίας. Η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών και στη συνέχεια με τον πελάτη για την εύρεση λύσης.
Επιστροφές Προϊόντων
Παρέχεται στο καταναλωτή το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εύκολα και γρήγορα υπό τους ακόλουθους όρους: Η αίτηση επιστροφής πρέπει να γίνει μέσα σε διάστημα δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων της δοθείσας παραγγελίας.
Προϋπόθεση είναι να επικοινωνήσετε πρωτίστως με το e- shop «Beauty La Fée» στο info@beautylafee.gr ή τηλεφωνικά στο 2310 903388, ώστε να λάβετε κωδικό επιστροφής.
To προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, να είναι αχρησιμοποίητο και σφραγισμένο (κατά περίπτωση).
Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Αφού λάβουμε το προϊόν και επιβεβαιώσουμε την άριστη κατάστασή του, σας επιστρέφουμε την αξία του/των προϊόντος/ντων σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
Εάν κατά την παράδοση της παραγγελίας σας διαπιστώσετε ότι το πακέτο είναι αλλοιωμένο καθ’ οποιονδήποτε τρόπο (χτυπημένο, βρεγμένο, ανοιγμένο), παρακαλείσθε να μην αποδεχθείτε την παραλαβή του από τον ταχυμεταφορέα, ώστε αυτό να επιστραφεί σε εμάς. Κατόπιν τούτου, επικοινωνούμε μαζί σας για τη διευθέτηση του προβλήματος.